DocuBox la Apahida: Documente de la Primărie, ridicate oricând, fără stat la coadă
Primăria comunei Apahida face un pas important spre digitalizare și reducerea birocrației, prin instalarea unui sistem inteligent de tip DocuBox, disponibil non-stop în fața instituției.
DocuBox-ul funcționează similar unui EasyBox, dar este destinat exclusiv livrării documentelor emise de Primărie. Cetățenii pot depune o cerere, iar odată ce aceasta este procesată, primesc pe e-mail un cod QR. Cu acest cod, pot merge oricând – zi sau noapte – la automat pentru a-și ridica documentele, fără să stea la coadă sau să respecte un program de funcționare.
„Fără program, fără stres, fără aglomerație. Noile tehnologii și digitalizarea sunt soluția pentru dezvoltarea Apahidei”, a transmis primărița comunei, într-o postare publicată ieri.
Inițiativa vine în sprijinul locuitorilor care au un program încărcat și își doresc un acces mai rapid și mai flexibil la serviciile publice. Reprezentanții administrației locale spun că proiectul face parte dintr-o serie mai amplă de măsuri pentru modernizarea și eficientizarea administrației publice.
@cluj.1 Apahidenii pot ridica acte de la primărie în orice zi, la orice oră, spune primărița Cristina Belce #cluj #apahida #cristinabelce #acte #documente #birocratie #docubox #digitalizare ♬ original sound – Cluj 1







